Dessa husdjur!

 I morse var det lite cirkus i vårat hem. Jag och agnes var uppe och höll på att göra oss klar med diverse övningar det skall duschas, frukost skall ätas, kaffe skall kokas och tiden skall passas så att agnes kommer i tid till bussen.

jag höll på att blåsa håret samtidigt som kaffet kokade, agnes höll på att bre mackor, katterna är som gamar när vi ska fika eller äta så agnes tappade humöret och tog Nemi under armen och hon fick en luftfärd ut genom dörren, när hon kommer tillbaka då står Melwin på stolen vid bordet och slickade på hennes nybredda macka HAHA gissa om han åkte samma väg som Nemi! Japp UT bara.. Zingo fick sig en macka och var tämligen nöjd..

jobbet flyter på som vanligt jag trivs så bra med mina arbetsuppgifter, och arbetskamrater som jag har omkring mej..

På vägen hem idag ringer jag till chefen och kollar läget och undrar vad han gör, han har ju mest snöbladet till traktorn i huvudet nu och alla delar verkar vara på plats så nu ska det bara plockas ihop och snöbladet sitter fram istället för bak!!

men i stället säger han att "grejar lite" jag undrar ju förståss och börjar hoppas på det som jag vill allra mest men säger inget för man vill ju inte tjata..

NÄR JAG KOMMER HEM, OCH ÄR PÅ VÄG IN SÄGER CHEFEN KOM FÅR DU SE!!! VI GÅR PÅ BAKSIDAN DÄR VÄXTHUSET ÄR OCH TRO PÅ FAN NÄR HAN GRÄVT HALVVÄGS TILL KINA FÖR ATT DRA EL TILL VÄXTHUSET!!!!

KAN MAN ANNAT ÄN ÄLSKA DENNA MAN?? ♥♥♥
  Skulle inte tro det va!!

Dax att knyta sig// Godnatt
säger Myran som är sååååå glad..


Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon!Är fortfarande lite sugen på vin i det där växthuset;)

2008-10-23 @ 05:21:40
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja ibland orkar man bara inte!

Tack för den stående inbjudan:)

2008-10-23 @ 08:32:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men det blir väl julstjärnor i växthuset i jul då :D Undra hur många du får plats med, hihihi! Och den där bänken är man ju bra nyfiken på. Kram till bästa Cia

2008-10-23 @ 19:30:47
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0