Då var det dax igen!!

sitter nu här lagomt snygg med färg i håret!!!

helt plötsligt så hade färgen försvunnit och det såg så  tjaskigt ut.. Nu skall det ordnas med lite klatchigare denna gång, jag är ju inte speciellt rädd för att färga håret går alltid att åtgärda om det skulle skita sig!
Det är ialla fall min filosofi.. Snart får vi se hur det vart..

När jag jobbade som florist och hade egen butik, jobbade en frisör vägg i vägg med mej, vi hade många byte för oss hon och jag, hon hade mycket fina blommor hemma och jag var oftast snygg i håret, en underbar tid för min del..

En av gångerna jag var "modell" endast hårmodell så skulle vi bleka håret jag var som sagt inte rädd då heller, hade nyligen köpt en ny jacka limegrön till färgen görsnygg, ialla fall så fixade vi håret och blekningen är ju som sagt definitiv.... Frisören var skitnöjd för färgen vart precis som hon hade önskat och för ett ögonblick kände jag mej görsnygg(hade inte kollat i spegeln ännu) men när jag såg mej i spegeln då undrade jag hur fan ska det här bli???

Ni vet Boris Becker ... Den färgen är inte snygg, och med denna jacka så lyste jag upp hela Hudiksvall när jag klev ut..Den veckan försökte jag färga håret 3 ggr men med samma resultat!!! Boris Becker.....Tror att det är enda gången som chefen frågat va fan har du gjort... Det kändes hårt

Inte nice men nu är det dax att skölja ut håll tummarna för att det blir bra ;)//Myran
http://www.tennis.com/features/40greatest/40greatest.aspx?id=700           Grabben!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0