Beröm!

ojojoj va beröm jag fick för nya hårfärgen idag på jobbet, jag har snälla arbetskamrater..

Samåkte med grannen idag, skönt att slippa köra en dag, möte jobb lite telefon, mm på jobbet samt hinner vi alltid ha tid med lite roligt också, mellan diverse svordomar ibland, ja ni som läser och är i samma rum som mej vet vad jag pratar om!
Kom upp en bild på mej när jag ställde om klockan i vårat rum i måndags, det fick jag göra eftersom jag är längst (eller inte) 1.57 och en halv cm.. Då En av de andra TL presenterade mej som allt i allo och jag hade ingen aning om vad han pratade om, man är ju rätt rappkäftad ibland och svarade ju förståss nåt giftigt och vänder mej om på stolen och får se ett gäng på ca 15 pers stå där och "vänta" på att jag skall bli klar så dom får fortsätta sin rundvandring,,, det är såna gånger jag tycker att det är jobbigt att rodna så lätt.... Men alltid roar man någon eller i detta fall väldigt många.

Har i kväll pratat i telefonen i över två timmar med en gammal kompis som i augusti miste sin sambo, helt i onödan kan man tycka eftersom vården är som den är i dagens läge, hade det gjorts en undersökning på mannen i fråga så hade han med all säkerhet levt idag. Vilket helvete hon har haft, kom ihåg att skriv något ni som inte är gifta eller "bara" sambo, helst som i detta fall eftersom dom inte hade barn heller, men hon fixar det hon är en stark person. Under loppet av 6 veckor så var det tre av mina "gamla" kompisars sambo/särbo/föredetta som gick bort i åldern 40-43 år helt otroligt.

Chefen kom hem från jobbet, vi hann prata lite grannn sen ringde amanda och ville ha hämtning från krogen, var visst inte så kul, agnes spelar badminton.... Nattetid???? och jag skall sova snart, det bilr en lång dag i morgon igen, 08--19!!
Då hinner man jobba undan lite och sen är det fredag igen.

Godnatt mina kära läsare "Who ever you are"
Take care och ta hand om varandra, somna ALDRIG ovänner ♥♥

///Myran

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Du ser! Håret blev ju bra då! Kort?

Hahaha du ochjag är exakt lika långa...den halva är viktig!

2008-10-30 @ 05:23:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Mallan

Cia, det var grymt roligt när du grejade med klockan och precis alla stod och spanade in dig :D

2008-10-30 @ 19:27:06
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vad kul att höra att du gillade min nya bild =D Du är flitig på att kommentera, tack så mycket!



Men...vart är bildbeviset på din nya hårfärg? Vill ju se juuuu! Älskar rött!



Jag har varit med om att flera personer gått bort inom loppet av bara några månader, det sägs att det är inte bara en som går bort utan det brukar vara tre...vart jag nu har hört det ifrån. Det har alltid stämt in på de två gångerna när mina vänner/familjemedlemmar gått bort. Hemskt och jobbigt är det =/

Det värsta som skulle kunna hända att somna, skiljas som ovänner, tänk om den andra går bort strax efteråt och behöva leva med det...nej gud vad hemskt!

2008-10-30 @ 20:17:16
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0