Vilken dag!

 Sån här skylt utan stolpe möts vi av på jobbet när vi tex ska på toa! det är nån ny lansering på gång, eller är det som den visar "varning för fårskallar"??? Ja det bestämmer man själv... jag har redan bestämt vad den står för!

Ialla fall så har jag ett härligt gäng i de rum jag jobbar, jag trivs och allt det där som jag skrivit om...

 Tack vare min frustration så gick det ganska fort hem och när jag närmar mej vårat hus....

TRO PÅ FAN NÄR DET LYSER I VÄXTHUSET, MEN BLEV JAG LYCKLIG ELLER??? DET ÄR KÄRLEK♥

Chefen och jag tog en promenad på 8,1 kilometer alltså 10387 steg det var skönt som bara den!

Nu ska jag kolla på tv..

Be careful out there ♥ //Myran  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Morning! Är kanske tillbka idag lite senare:) VI får se:)KRAM!

2008-11-07 @ 06:07:36
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0