Punka typ!

När vi åkte till Göteborg pratade vi bla om att  få punka! Man hinner avhandla rätt mycket på en tågresa som tar dryga 6 timmar..

Jag infade brudarna att jag aldrig fått det nån gång...

idag åkte jag på jobbet och parkerade, efter en halvtimme så hittade jag inte snusdosan, så jag skulle ut i bilen och
kolla om jag tappat den där. OCH då märkte jag att det var VÄLDIGT dåligt med luft höger bak, JAPP!

Punka alltså! Ringde chefen som kom med V70:n och fälgkorset i högsta  hugg bytte däck och åkte hem igen.

Tänk om jag inte tappat dosan i bilen, då har jag stått där i kväll och chefen hade varit på jobbet.. JOBBIGT LÄGE.

Men nu är det bara att åka hem, han är bra han chefen, duktig grabb!

Nä nu äre jobba som gäller// Hörs later on Myran

Kommentarer
Postat av: Ann

Inte då du är säkert bästaste svärmorsan man kan ha:))

2008-11-19 @ 18:41:37
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0