Onsdag!!!

Jag är trött så jag kan spy!

Jobbat , åkte med grannen, hem åt sallad som amanda hade gjort =jättegod!

Nu vila!!

Återkommer om ett tag//Myran


Uppdaterat! Brudarna gick på promenad med Zingo, TACK för det !
Själv har jag legat på soffan och HOSTAT, sån  där jobbig torrhosta! Det är inge kul.
 Snart kommer chefen hem från jobbet och det börjar bli dax att lägga sig i sängen och sova, ny dag i morgon med nya tag!
 Jag har blivit lite körd på LILA! trots att jag sa när det kom..
"Been there done that" Men det sa jag när tightsen kom.. Såna skall jag INTE ha (hade säkert 10 par) och massa andra saker..Jaa man är ju inte sämre än att man kan ändra sig eller hur?
That´s all folks//Myran


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad skönt med en liten tupplur efter jobbet! Det borde vi unna oss varje dag! Håller med , starlet är nostalgi....

2008-11-26 @ 22:02:23
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0