Maja!

  Bor hos butikschefen och väger 55 gram! alltså en liten skit.. Jag HATAR fåglar som flyger runt skallen på en och man inte har någon koll,,,Maja har dessutom fått en kompis sen vi var där förut, det känns inte så jäkla nice! Men det hindrar mej inte för att åka. Jag måste nu börja packa lite grann och kolla upp vad jag ska ha med mig! Innan jag lägger mej måste jag ha allt klart!

Johan han gick tillbaka till körskolan oh krävde pengarna tillbaka och fick med sig sin utbildningsplan, nu går han i morgon till en RIKTIGT bra körskola och snart hoppas vi att han får körkortet.!! Bra gjort!

Informationen på jobbet var sååååååååå bra!! Tack för den!

Nä dax att lägga på en rem!

Tjingeling//Myran

Kommentarer
Postat av: Ebba

Okej! Tack för att du tyckte till!:) Det står mellan den röda och rosa.

Kram!<3

2008-11-11 @ 20:51:53
URL: http://byebba.blogg.se/
Postat av: Anonym

God morgon!

Ha det så toppen:)

2008-11-12 @ 05:36:41
Postat av: Anonym

Vi hade fåglar när jag var liten och det enda jag kommer ihåg av den är att den skräpade ner som 17.

2008-11-12 @ 06:41:43
Postat av: Emma

Vilken söt pippifågel :D

2008-11-12 @ 12:56:33
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0