Farsdag!





Ja inte sjunger man på farsdag i allafall, vart fick jag det ifrån??

var ialla fall upp och gjorde fika på säng till chefen och sen fick han sina presenter, efter det gjorde Amanda ordning fika till Johan som fyller år idag, då sjöng vi för honom han öppnade presenten från oss sen lämnade vi dom ifred.

Chefen och jag kollade på en repris av Miami Ink, dom är grymma på att tatuera!! Sen gick chefen ut och grejade lite och jag skall fixa med lite tvätt, måste kolla av vad jag skall ha med mej på onsdag så man inte står där på tisdag kväll och har skitiga tröjor eller nåt!

Nä återkommer later on //Myran

TRE futtiga dagar kvar, två heldagar på jobbet ganska intensiva såna och sen halvdag på onsdag Nice!

Kommentarer
Postat av: Tove

soft med halvdagar på jobbet =)

2008-11-09 @ 20:22:49
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Johan

Men oj! Den glömde jag! Får skriva om den i nästa inlägg då jag skriver lite om födelsedagen osv :)

Men sången var grym och tack för den! =)

2008-11-10 @ 21:17:14
URL: http://nilssonjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0