sandslottet är rivet!

För den här gången.. Japp tog tag i strykningen i kväll, så nu är jag klar med den, städat lite i garderoben också där jag har mina kläder och handdukar mm. Så nu är det ordning i den också, chefen har sorterat strumpor och undrar vem strumptjuven är?? Ja tänk den som visste det!

Amanda är nervös inför tatueringen i morgon, jag vet hur det känns och det går inte att förklara det är bara att härda ut, tur hon inte gör en på ankeln eller nåt för det KÄNNS, been there done that! Smärta HELA tiden...

Lillalillasyster ringde och meddelade att de var på väg till sjukhuset med lilla Livia, hon har antagligen lugninflammation, och öroninflammation på båda sidor, låter inge vidare så hon blir hemma i morgon och säkert några dagar till-- Stackars lillgumman.

Agnes har lagt sig och lyssnat på karlavagnen, nåt nytt som hon börjat med, hon har läst läxa ikväll och vi har kollat på sos familj, inga kommentarer nu heller. jag frågade flickorna hur dom tyckte jag och chefen hade varit med tider, att dom skulle vara hemma en viss tid.. Till svar får jag --Vaddå vi har väl aldrig haft nån tid att passa.. Bra eller dåligt?? Bra för deras del och eftersom dom sköter sig exemplariskt så finns det ingen anledning.

Malin en kompis till brudarna fyller 18 år i morgon GRATTIS till henne och det vankas uppkörning, kommer nog att gå bra med tanke på att hon kört 2000 mil med lastbil också, hon har gått fordonsprogrammet, tog studenten i somras.. Håller tummarna.

kikar lite på Titanic också men nu ska jag kolla slutet och säger GODNatt sverige where ever you are!

OCh till er som inte tycker att man måste "fråga " innan man länkar så lägger jag in er vilken dag som helst!
Tack för det!  //Myran

 18åringen!
 hon som skall tatureras!
Karlavagnslyssnaren!
 Alice Cooper!

För den delen så har jag anmält en vän till en tävling idag.. My lips are seald ;) Jag hoppas..

Kommentarer
Postat av: Ann

God morgon! Tack jag mår bättre nu:))

2008-12-17 @ 05:19:29
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej på dig :-)



Förstår att Amanda är nervös inför sin tatuering.

Hur gamla är dina barn och du själv ?

Du får gärna länka tll mig..



Ha det bäst !

2008-12-17 @ 13:45:04
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: agnes

Karlavagnen är faktiskt skitmysigt!

Och de är säkert inte nå dåligt innan jul, för då är de förhoppningsvis bara mysiga saker :)

2008-12-17 @ 17:23:50
URL: http://agnestove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0