Sådärja!

Så har det hunnit bli onsdag kväll, förstår inte vart veckorna tar vägen, det är rätt mycket jobb..
Idag skulle jag egentligen jobba 8-19, men det behövdes inte så jag åkte hem 17, för att laga mat så chefen slapp
idag, han jobbade extra i söndags(12 tim) och jobbar 06-14 resten av veckan och DÅ blir han trött, jag kommer ju oftast hem senast så då lagar han mat och styr upp det som skall göras.. Han är bra han.

I måndags var  amanda till stan ... jag och chefen hade lite svårt att sova innan hon kom hem  så igår var man lättvaggad skall jag säga, hade kanske sovit fyra timmar..

Men i morgon är det torsdag igen och sen är det bara fredag kvar sen är vi ledig hela familjen igen.

Ska bli skönt för förra helgen träffades vi lite, pga att på fredagen var chefen ut och jag jobbade på lördag(extra) och sen var jag ut på kvällen med  jobbartjejerna, på söndag jobbade chefen igen, ja sen var det måndag..

Inte så mycket att skriva om då det inte händer så mycket. Och vissa saker som händer skriver man inte om!

Hare bra //Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0