Redan Fredag!

Julfesten gick bra, jag körde ju så då är det lugnt, någon sa att det var ungefär som ett zoo med folk!
Kan tolkas hur som helst, jag tolkar det på mitt vis.
När jag skulle åka hem passade jag på att skjutsa några brudar på krogen dom skulle på quisskväll..
En av tjejerna hade blivit drogad och hamnade på sjukhuset???!!:: Är det någon som kan förklara syftet med detta??
Vilka idioter det finns, hoppas att tjejen mår bättre ialla fall..

Jobbat som bara den idag, fått mycket gjort. Kom hem och chefen hade lagat himelskt god köttfärs & potatísgratäng, underbart var det, sen en stödvila på maten och nu en liten Falcon & lite surf.

Agnes är på G-fest, chefens lillebror spelar trummor i bandet som spelar ikväll, han är riktigt duktig på det!
Amanda kommer hem snart från jobbet,nytatuerad som hon är! Vet inte vad hon har för planer för kvällen.

Annars är det 1 och en halv dag till och jobba, sen är det julafton...
Chefen och jag skall till stan i morgon och handla lite klappar tur att man inte har så många att köpa åt!
Förresten så har jag nya glasögon!  Wow !!

Nä nu gör vi kväll i bloggen för den här dagen:) //Hörs Myran

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vaaaaa???!!

Du måste messa mig vem som blivit drogad. Fy fasen vad läskigt!!!

Vilka jäkla idioter det finns.

Och vad har du för nya glasögon då?? Lila? :)

Vill oxå beställa ett par nya.

Du var så snygg idag...eller ja, det är du ju alltid!!!

Kram på dig bästa Cia

2008-12-19 @ 21:36:39
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: lena

Här blir det en tur till stan i morgon oxå!!

Vi ska titta på ett par skor till sonen, och en fika blir det garanterat:)

Ha det bäst, kram lena.

2008-12-19 @ 22:07:52
URL: http://lenahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0