Några tomtar

Har tittat fram hos oss idag.. Jag tänkte idag att jag åtminstone skulle göra lite jul i köket.
Började med att leta gardinerna, vilket resulterade i att en garderob på övervåningen fick sig en rejäl omgång!
Nu rök jeansen som jag ALDRIG kommer att  komma i och ALDRIG använda, vi snackar midja jäms med bysten, tröjor med ärmar så man liknar janne långben, men ALLVARLIGT varför är detta kvar?

Gardiner som chefens mormor har haft, mönster så man blir helt yr i skallen och spetsar i alla dess former! Ligger nu i en Ikea kasse samt en STOR låda! Frågan är vart gör man av det?? ingen som vill klippa mattrasor? Hör av dej i så fall! kan bli rejält snygga mattor, har även en vävstol om det behövs!

Gardinerna till köket är nu på plats och några tomtar står i fönstret, vart lite gulligt. Var även ut i växthuset och hämtade lite röda lyktor, passar ju rätt bra den här tiden på året.

flilckorna gjorde mej sällskap och vi pratade lite om min mormor och vad vi skrattade, jag är så glad att dom kommer ihåg henne även om det är lite bara. Man saknar sina närmaste nu, det är  snart 6 år sedan vi förlorade våran mamma 3 dagar före julafton 2002! Fy vilken jobbig jul det var...

Nä nu ska jag surfa runt lite. kommer lite bilder före och efter köket!

1.Före i köket
2. Julstjärnan i växthuset ♥
3. Kyligt i växthuset
4.Ljuslyktor
5. Jul i köket
6. Detaljer
7. "sexbelysning?
8. Agnes har gjort duken♥
9.Gulligaste julgumman.

Tro det eller ej! JAG har tagit bilderna .. //Hörs Myran

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Skönt att få rensa ut lite. :)

Usch vad hemskt att förlora någon så, förstår att det var en mycket jobbig jul för er då.

Var rädd om dig och en stor godnattkram.

2008-12-10 @ 22:56:29
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: matte

det är allt lite mysigt med julpynt :)

ja vad det ligger en massa i garderoben och bara tar plats... här också, borde rensa.

2008-12-11 @ 12:14:44
URL: http://femtinio.blogg.se/
Postat av: E

Dubbeltumme på dig!! Har äntligen kommit mig för att läsa din blogg. Skitkul! Snart dags för en lunch igen, va!?!

2008-12-11 @ 16:39:10
Postat av: myran

klart vi ska luncha, vi måste ju planera för glöggfesten med ;)

2008-12-11 @ 18:17:10
URL: http://mcmyran.blogg.se/
Postat av: vivan

Jättefina bilder, och så fint du gjort....gulliga tomtar i fönstret..kramilikram!

2008-12-11 @ 22:21:46
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0