Sovmorgon!

Hade bestämt mej för att ta mej en sovmorgon i morse då det var enda lediga dagen denna vecka. I morgon är det ny vecka och ny månad, hösten kommer med sina mörka kvällar=värmeljus ;) men lite mysigt är det också...

Vaknade av att mobilen ringer vid 09.00 det är agnes,hon har ju sovit hos Robin i natt och han hade glömt att han hade match idag med samling halv tio, jag är inte helt förvånad han är lite tankspridd den unge, mannen. Han har ju spelat och tränat golf(han är duktig) hela sommaren och jag visste att säsongen skulle vara till 20 sept, så Agnes bestämde sig för att följa svärmor att kolla på grabben Det gjorde mej förvånad men funderade inte så mycket mera på det! Efter ett tag sms:ade jag och fråga hur det gick och fick till svar att "dom ligger under som faan" :p !! Så nu har jag inte fråga om det är fotboll eller innebandy eftersom innebandysäsongen också börjat! Ska man som"svärmor" måsta hålla reda på allt som dom gör då blir det lite jobbigt med alla sporter och grejer för min del eftersom det inte är min starka sida.

Så nu sitter jag här i vh, haha förkortning för att inte bli tjatig, vet att agnes är på någon match och amanda och johan inte har klivit upp ÄN.. men snart, chefen är på sightseeing i schweiz med tåg, jag ska ta en långpromenad med zingo och grannen plågar gräsklipparen! 

bra med koll vi hörs later on!


Kommentarer
Postat av: vivan

Ja de barna de barna...

ha en skön söndag! kramiz:)

2008-08-31 @ 13:39:12
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Ann

Hahaha ja det är jobbigt med ansvar!Menar det med att stänga plejsen alltså!

2008-08-31 @ 14:08:49
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Nickan

Inte gott att hålla reda på allt vad barna och deras respektive håller på med, man kan bara göra så gott man kan! Jag är helt såld på gamla bilar och motorcyklar! Gillar blommor och natur men är helt urusel på att hålla mina blommor vid liv! Så de mesta jag fotar är andras!Ha dè

2008-08-31 @ 17:59:27
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0