Söndag!

Halva söndagen har gått och jag har inte gjort nåt vettigt ännu. Sov jättelänge idag, hade fått 2 sms från min kära man som undrat om jag var vaken(han jobbar 06-18 idag) hade inte hört något. Kokade kaffe och tog gårdagens tidning med korsord med och satte mej i växthuset och njöt. Kom på att jag måste ringa min kära vän Lelle i Gbg det var jättelängesedan vi hördes efter 96 minuter sa vi hejdå och la på, då hade jag fått sms från Agnes att det fanns kladdkaka och grädde klart inne, den kladdkakan var inte och leka med =jättegod Tack för den !

Gårdagen var vi ju på Cruising i Söderhamn där det inte händer allt för mycket i vanliga fall, Thomas brukar alltid vilja åka ner och kolla på lite fina bilar, jag lånade Amandas kamera och knäppte lite fina bilder. Vi konstaterade att för dryga 20 år sedan var det full fart nästan varje kväll på stan massa fina bilar och mycket folk att prata med fanns bara man tog en tur dit vilken kväll som helst. En del av dom som fanns på plats för 20 år sedan hade fina bilar nu igen, det är ju så att man återfaller i gamla vanor, så var det ju för oss också med hojen som Thomas hade när vi träffades och som såldes när flickorna var små och vi inte hade tid att åka, den byttes ut mot husvagn och vi är nu inne på våran tredje husvagn och har ju hoj igen och flickorna är så stora att dom inte vill följa på semester i husvagnen längre men en sväng på hojen lockar för det mesta. Lobster spelade på cruisingen så Agnes Julia och Linnea  rockade loss till en par låtar och jag var väskvakt och tog lite kort innan det var dax att åka hem. Thomas började på att bli lite trött och skulle ju som sagt jobba tidigt, när vi kom hem började det en film med bla Travolta som verkade bra så jag parkerade på soffan och vaknade halv två och då var ju filmen slut och jag hade sett första halvtimmen kanske...Då var det dax att tvätta av smink och borsta tänderna för att sova på riktigt. Hann inte träffa Linda heller vet inte riktigt vad hon hade för sig... Ingen vet :)


Myran

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha! Ingen vet och ingen vill veta! :P

Ses på jobbet imorrn! Detaljer då! ;]



Kramar!

2008-08-10 @ 20:36:52
URL: http://hockeylinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0