Händelserik torsdag!



Idag var det första dagen den här veckan som jag jobbade dag 08- 17.15 skönt att komma hem i tid:)
Vad har hänt då ? Amandas pojkvän har skrivit teoriprov till körkort och klarat det = Grattis Johan nu är du på G!
Agnes pojkvän har blivit morbror :) Grattis Robin och framför allt han syster Helena som gjorde jobbet en kille vart det . Jag fick ett sms från min underbara granne som ville att vi skulle träffas nästa lördag över ett gäng cider och vi brukar röka då också sen pratar vi om allt och då är det verkligen rensning det är välbehövligt nu!! Sen har jag ju brudarna på jobbet på övervåningen vi MÅSTE också träffas få se om det blir en favorit i repris och dom kommer ev upp till mej sista helgen i augusti för då åker ju mannen till Schweiz, resan han vann på sitt jobb.
 
Sen har man avklarat augusti med stormsteg vart tar tiden vägen egentligen?? Har jobbat flera veckor efter semestern nu och veckorna bara försvinner, den här veckan har gått rätt fort ändå när mannen har varit borta, bara två nätter till sen får man sällskap igen,  härlig känsla detta att man toklängtar efter varandra efter så många år (24) .  Vi är ju inte jättevana att vara ifrån varandra under någon längre tid men det går det med fast jag skulle inte vilja ha det så här ofta.

Agnes drar snart till pojkvännen. amanda städar rummet, sjlv har jag sovit ett tag sen jag kom hem man blir så trött och less av vädret.Men när man har roliga saker framför sig går det lättare.

Over and out

Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0