Glad mamma!

Idag har jag jobbat , vilket inte är så ovanligt när det är vardag.. Skulle jobba till 17:45, men stannade till 19:00 då en av tjejerna som har en liten tös fick frågan om hon kunde stanna till 19.00 för hon slutade en halvtimme senare än mej. Jag sa att åk hem till lilltjejen du (hon är drygt 2år) jag har bara amanda hemma (som är 19) hon klarar sig galant utan mamma och är med säkerhet vaken längre än mej, detta innebär att jag jobbar till 19:00 tre kvällar på raken men jag kanske fick en stjärna i himlen också (dom behövs ) nu tror ju inte jag att  jag kommer till himlen men ändå!

Skjutsade hem en arbetskamrat och sedan tankade NEO lite sen drog jag hemåt. Mötte upp amanda som var ute och gick med zingo nyklippt och snygg var hon WOW!!  Sen åkte hon och hunden med mig hem och gissa om jag vart glad när hon hade lagat mat skabetti och köttfärssås skitgott, kändes lyxigt att slippa hitta sig nåt att äta bara sätta sig liksom vi dukat bord TACK!!

Sen var det ju det där med strykningen hur gick det igår egentligen??? RIKTIGT DÅLIGT en jobbarkompis ringde pratade en bra stund, surfade lite... Tror ni att chefen har styrt upp strykningen??? Inte en chans han har plockat säkert 20 liter lingon idag på 50 minuter... EN SAK ÄR SÄKER!!! JAG KOKAR INTE LINGONSYLT! Finns dom som inte gör annat på dagarna än sylt jag gynnar dom, hoppas han säljer iväg dom jag vill inte ens dela på pengarna..

Nä får väl ta och kolla om det är nå bra att stryka till på tv !!

Hörs later on!  Myran

Kommentarer
Postat av: marie

japp, bladen är snyggast på den orkidén...som sametsblad.

gör du som jag med kläder som ska strykas, väntar tills du har en så stor hög att du måste göra det, de andra i familjen börjar få dåligt med kläder =)

då är det dax, med varmjärnet.



ha dä

2008-08-26 @ 21:36:26
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: marie

du kan orkidéer du =)

2008-08-26 @ 21:37:31
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0