Chill!

Har det varit och suttit här och myst i kväll ibland är det skönt att bara vara, men skulle inte vilja vara ensam jämt då skulle jag prata sönder mina arbetskamrater och de kunder jag pratar med varje dag( ganska många)..

Kommer iåg när jag gick floristutbildningen i Uppsala, då var man glad att prata med busschauffören när man skulle till skolan.Bodde ju helt ensam då under veckorna och det var jobbigt att vara utan familjen, vill inte göra om det men nu är ju brudarna inga dunngar längre det är ju trots allt 11 år sen..

Nästa år har jag och chefen varit tillsammans i 25 år helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt.. Jag skulle vilja åka tillbaka till Prag ett härligt ställe för att strosa och äta gott och då skulle jag köpa lite glas (en av mina passioner) har inte så många..!

ljuslyktor ialla former och färger
Glas gärna vinglas
Behöver jag nämna chefen brudarna och växthuset och djuren???? Största passionen. <3 på dom
hojen
Mina riktiga vänner
inte i den ordningen för hur skulle det se ut om man föredrar ljuslyktor före familjen??

OJoj nu är det snart dax att lägga sig, chefen tycker att jag ska bädda upp hela sängen..
det skiter jag i för det är bara jag som ligger där nu till han kommer hem så jag bäddar upp på min sida bara !!

Det dansande huset (Ginger och Fred) av Milunić and Gehry 
Myran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0